Oksana Konyk
Diplomová práce
MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno
Project of Marketing Strategy for the Chosen Company
Abstract:
The aim of the master thesis is to create marketing strategy for nonprofit organization. Marketing strategies of nonprofit organizations are designed to increase the awareness about the existence of organization as well as to attract volunteers and donations. The main emphasis in marketing strategy is put on branding and communication. Master thesis includes theoretical and analytical parts. Marketing …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro neziskovou organizaci. Mar-ketingové strategie neziskových organizací jsou určeny ke zvýšení povědomí o existenci organizace, stejně jako k přilákání dobrovolníků a zvýšení množství darů. Hlavní důraz marketingové strategie pro neziskové organizace je kladen na značku a komunikaci. Diplomová práce obsahuje teoretickou a analytickou část …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konyk, Oksana. MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová