Ing. Jaromír ŠPICO

Bakalářská práce

Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.

Form of electronic marketing and its influence on competitiveness in Intense capital, LLC
Abstract:
Bachelor thesis ``Form of electronic marketing and its influence on competitiveness in Intense capital, LLC{\crqq} deals with the use of electronic marketing in the beginning firm enterprising in the sphere of investment. The theoretical part of the bachelor thesis provides a review of knowledge about e-marketing in the form suitable for the creation of e-marketing strategy. For this part I gathered …více
Abstract:
Bakalárska práca {\clqq}Forma elektronického marketingu a jej vplyv na konkurencieschopnosť firmy Intense capital, s.r.o.`` pojednáva o používaní elektronického marketingu v začínajúcej firme podnikajúcej v oblasti investícií. V teoretickej časti BP je prehľad poznatkov z oblasti e-marketingu tak, aby dával ucelený obraz vo forme vhodnej na vytvorenie e-marketingovej stratégie. V tejto časti som čerpal …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4165

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠPICO, Jaromír. Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika