Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o. – Ing. Jaromír ŠPICO
Ing. Jaromír ŠPICO
Bakalářská práce
Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.
Form of electronic marketing and its influence on competitiveness in Intense capital, LLC
Abstract:
Bachelor thesis ``Form of electronic marketing and its influence on competitiveness in Intense capital, LLC{\crqq} deals with the use of electronic marketing in the beginning firm enterprising in the sphere of investment. The theoretical part of the bachelor thesis provides a review of knowledge about e-marketing in the form suitable for the creation of e-marketing strategy. For this part I gathered …víceAbstract:
Bakalárska práca {\clqq}Forma elektronického marketingu a jej vplyv na konkurencieschopnosť firmy Intense capital, s.r.o.`` pojednáva o používaní elektronického marketingu v začínajúcej firme podnikajúcej v oblasti investícií. V teoretickej časti BP je prehľad poznatkov z oblasti e-marketingu tak, aby dával ucelený obraz vo forme vhodnej na vytvorenie e-marketingovej stratégie. V tejto časti som čerpal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPICO, Jaromír. \textit{Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqa58f/.
Jak správně citovat práci
ŠPICO, Jaromír. Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti prepojenia e-bankovníctva a elektronického podnikania v SR
Matej Barvirčák -
Elektronická kontraktace a její výhody a nevýhody
Miroslava Hmírová -
Internetový marketingový mix v malé společnosti
Tereza Machová -
An Internet Marketing Mix Analysis of an Emerging Company
Tetyana TEMNA -
Internet v marketingovém mixu
Petra Procházková -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingový mix internetového obchodu www.vizitky2000.cz
Martina VESELÁ -
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Jan Tunka