Kundera Kundera

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Customer satisfaction assessment of a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku zákaznické spokojenosti a také na způsoby jejího měření. Jejím cílem bylo zjistit, jaká je zákaznická spokojenost klientů/ek společnosti innogy. Za účelem naplnění tohoto cíle bylo realizováno anonymní dotazníkové šetření, které poskytlo data k zodpovězení hlavní výzkumné otázky (Jaká je spokojenost zákazníků spol. innogy?) a také výzkumných otázek dílčích …více
Abstract:
The bachelor thesis focused on an issue of customer satisfaction and also on methods of its measurement. Its goal was to find out what the customer satisfaction of the inoggy company clients is. In order to meet this goal, an anonymous questionnaire survey was conducted. It provided data to answer the main research question (What is the satisfaction of the innogy company customers?) as well as partial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hdjye/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lena Malačka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická