Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Kundera Kundera
Kundera Kundera
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Customer satisfaction assessment of a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřila na problematiku zákaznické spokojenosti a také na způsoby jejího měření. Jejím cílem bylo zjistit, jaká je zákaznická spokojenost klientů/ek společnosti innogy. Za účelem naplnění tohoto cíle bylo realizováno anonymní dotazníkové šetření, které poskytlo data k zodpovězení hlavní výzkumné otázky (Jaká je spokojenost zákazníků spol. innogy?) a také výzkumných otázek dílčích …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on an issue of customer satisfaction and also on methods of its measurement. Its goal was to find out what the customer satisfaction of the inoggy company clients is. In order to meet this goal, an anonymous questionnaire survey was conducted. It provided data to answer the main research question (What is the satisfaction of the innogy company customers?) as well as partial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/hdjye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNDERA, Kundera. \textit{Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqg69r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky
Veronika Hanzelková