MgA. Anna ŠLOCAROVÁ

Diplomová práce

Marketing a management současného umění

zaměření na projektovou činnost

Marketing and Management of Contemporary Art
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Marketing a management současného umění - zaměření na projektovou činnost" se zabývá otázkou aplikace marketingu a managementu na současné umění, zejména v rámci tvorby výstavních projektů. Orientuje se především na práci a roli organizátorů uměleckých projektů - kurátora a galeristy, dotýká se i ostatních participujících, jež v současném umění figurují. Dále přibližuje rozmanitost …více
Abstract:
The thesis titled 'Marketing and Management of Contemporary Art - A Focus on Project Activities' deals with the application of marketing and management in contemporary art, particularly in relation to the production of exhibition projects. It focuses primarily on the role and work of arts project organisers - curators and gallerists, and also touches on other participants who figure in the contemporary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠLOCAROVÁ, Anna. Marketing a management současného umění. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu