Marketing a management současného umění – MgA. Anna ŠLOCAROVÁ
MgA. Anna ŠLOCAROVÁ
Diplomová práce
Marketing a management současného umění
zaměření na projektovou činnost
Marketing and Management of Contemporary Art
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Marketing a management současného umění - zaměření na projektovou činnost" se zabývá otázkou aplikace marketingu a managementu na současné umění, zejména v rámci tvorby výstavních projektů. Orientuje se především na práci a roli organizátorů uměleckých projektů - kurátora a galeristy, dotýká se i ostatních participujících, jež v současném umění figurují. Dále přibližuje rozmanitost …víceAbstract:
The thesis titled 'Marketing and Management of Contemporary Art - A Focus on Project Activities' deals with the application of marketing and management in contemporary art, particularly in relation to the production of exhibition projects. It focuses primarily on the role and work of arts project organisers - curators and gallerists, and also touches on other participants who figure in the contemporary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jitka Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLOCAROVÁ, Anna. Marketing a management současného umění. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Kurátorská studia
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací akce pro střední management výrobní organizace
Vlastimil HOLČÁK -
Talent management v organizaci XY
Alžběta EREMIÁŠOVÁ -
Kurátorský projekt- skupinová výstava
Eliška JARMAROVÁ -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák