Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu – Bc. Pavel Janeček
Bc. Pavel Janeček
Bakalářská práce
Interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním textu
Interference between the auditory channel of information and comprehension of the text
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu interference mezi auditivním kanálem informací a porozuměním čtenému textu. Konkrétně je zaměřena na různé jazyky textu hudby, která při čtení textu hraje v pozadí. Participanti (N=32) byli testováni za využití online verze testu na porozumění anglickému textu. Testování proběhlo pro každého participanta celkem 3x za různých podmínek (anglická, česká a švédská …víceAbstract:
This bachelor‘s thesis deals with the topic of interference between auditive channel of informations and reading comprehension. It is specifically oriented on different languages of lyrics in song playing in the background. The participants (N=32) were tested, using online version of reading comprehension of english text. The testing was realized 3 times for each participant under different conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yeyru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dalibor Vobořil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Song-translation Tendencies: Lyrics Written for Pavel Bobek During the Normalization Period
Alena Kadlčíková -
Stylistic elements of Bruce Dickinson's lyrics
Karla Kilianová -
Film vs. Stage Versions of Translations of Song Lyrics in Hair and Jesus Christ Superstar
Helena Kalábová -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Teaching Reading Comprehension to Young Learners
Marcela Švendová -
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vliv stavové/rysové úzkosti a instrukce přehodnocení na pracovní paměť
Michal Beneš