Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole – Lenka JEŽOVÁ
Lenka JEŽOVÁ
Bakalářská práce
Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole
Problem solution and drama education in nursery school
Anotace:
Mým cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda se dá dramatická výchova využívat v mateřské škole při řešení nějakých problémů a jakým způsobem. Na začátku objasňuji postavení dramatické výchovy v předškolním vzdělávání. Uvádím rozdíly mezi základními pojmy jako je konflikt a problém. Samozřejmě se také zabývám, metodami a technikami dramatické výchovy, klíčovou kompetencí k řešení problémů a možnosti …víceAbstract:
Objective of the work was to examine, if can be used a dramatic education in nursery school to solve some problems and in which way. At the beginning I explain status of dramatic education in preprimary education. I mention the differences between the basic terms like conflict and problem. Of course I discuss about methods and technique of dramatic education, key competencies to solve problems and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽOVÁ, Lenka. Řešení problémů a dramatická výchova v mateřské škole. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová