Využití ambientních médií v marketingové komunikaci – Bc. Marek Hodný, DiS.
Bc. Marek Hodný, DiS.
Diplomová práce
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Using of Ambient Media in Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních …víceAbstract:
This diploma Thesis deals with the use of the ambient media, innovative carriers of advertising messages that effectively serve new and modern forms of marketing communication. The intention of the work is mainly to identify their position, significance and potential in the Czech advertising market. The theoretical part of the work explains the basic concepts related to the topic. The situation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hodný, Marek. Využití ambientních médií v marketingové komunikaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace.
Tomáš Šula -
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Marek KOZEL -
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Marek Hodný -
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambientní media a jejich využití v marketingové komunikaci
Rastislav Gredecký -
Ambientní média a jejich efektivita
Vojtěch Marek -
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA