Mezinárodní obchodní vztah malé firmy se zákazníkem ve Spojeném britském království – Vojtěch Černý
Vojtěch Černý
Bakalářská práce
Mezinárodní obchodní vztah malé firmy se zákazníkem ve Spojeném britském království
International Trade Relationship of Small Business with a United Kingdom Client
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na představení a zhodnocení pobočky MAKRO Cash & Carry v Liberci z hlediska konkurenceschopnosti a mezinárodního působení. Věnuje důraz struktuře pobočky zejména z hlediska organizace a pravomocí jednotlivých zaměstnanců. Dále představuje významný obchodní případ vznikající mezi touto pobočkou a zákazníkem ve Spojeném britském království. Rozděluje zde jednotlivé fáze obchodního …víceAbstract:
In my bachelor thesis I deal with the branch of MAKRO Cash & Carry Liberec in terms of structure and international activities. I pay attention to the structure of the branch in terms of organization and responsibilities of individual employees. I also present a significant business case that arises between this branch and a customer in the United Kingdom. I present here the individual phases of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černý, Vojtěch. Mezinárodní obchodní vztah malé firmy se zákazníkem ve Spojeném britském království. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Karel Novák -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
Analýza zásob ve společnosti Makro Cash & Carry Zlín, Malenovice
Michal Navrátil -
Analýza systému motivace a stimulace zaměstnanců v Makro Cash and Carry spol. s r.o.
Dita Sládečková -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková -
Optimalizace distribučních tras v obchodním řetězci Makro Cash&Carry ČR s.r.o.
Tomáš Dušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva