Logopedická prevence v alternativních mateřských školách – Bc. Anna Pavlínová
Bc. Anna Pavlínová
Diplomová práce
Logopedická prevence v alternativních mateřských školách
Speech-language pathology prevention in alternative preschools
Anotace:
Diplomová práce navazuje na autorčinu bakalářskou práci, která se zabývala problematikou logopedické prevence ve waldorfských mateřských školách. Diplomová práce přibližuje průběh logopedické prevence a celkový rozvoj řeči u dětí vzdělávajících se v dalších alternativních mateřských školách. Konkrétně se jedná o školy zapojené do programu Začít spolu a montessori mateřské školy. Úvodní část práce přináší …víceAbstract:
The thesis is a continuation of the author's bachelor thesis, which dealt with the issue of speech therapy prevention in Waldorf kindergartens. The thesis presents the course of speech therapy, prevention, and the overall speech development of children educated in other alternative kindergartens. Specifically, these are schools involved in the Step by Step program and Montessori kindergartens. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Možnosti mateřských škol Montessori v prevenci rizikového chování
Petr Zapadlo -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Využití mnohačetné inteligence v mateřských školách Začít spolu
Klára Korbelová -
Analýza možností spolupráce mateřské školy s rodinou v programu Začít spolu
Simona Loukotová -
Vliv programu Začít spolu na chování dětí v mateřské škole
Veronika MIKEŠOVÁ -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022