Logopedická prevence v alternativních mateřských školách – Bc. Anna Pavlínová
Bc. Anna Pavlínová
Master's thesis
Logopedická prevence v alternativních mateřských školách
Speech-language pathology prevention in alternative preschools
Abstract:
Diplomová práce navazuje na autorčinu bakalářskou práci, která se zabývala problematikou logopedické prevence ve waldorfských mateřských školách. Diplomová práce přibližuje průběh logopedické prevence a celkový rozvoj řeči u dětí vzdělávajících se v dalších alternativních mateřských školách. Konkrétně se jedná o školy zapojené do programu Začít spolu a montessori mateřské školy. Úvodní část práce přináší …moreAbstract:
The thesis is a continuation of the author's bachelor thesis, which dealt with the issue of speech therapy prevention in Waldorf kindergartens. The thesis presents the course of speech therapy, prevention, and the overall speech development of children educated in other alternative kindergartens. Specifically, these are schools involved in the Step by Step program and Montessori kindergartens. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7219
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Reader: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Možnosti mateřských škol Montessori v prevenci rizikového chování
Petr Zapadlo -
Efektivita Montessori pedagogiky a význam používaných speciálních pomůcek u žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Juklová -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Analýza možností spolupráce mateřské školy s rodinou v programu Začít spolu
Simona Loukotová -
Vliv programu Začít spolu na chování dětí v mateřské škole
Veronika MIKEŠOVÁ -
Případová studie implementace programu Začít spolu v mateřské škole
Petra Dvořáková -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
24/6/2022
Kohout, J.
24/6/2022