Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek – Bc. Kristýna BULÍKOVÁ
Bc. Kristýna BULÍKOVÁ
Diplomová práce
Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek
Realization of research for selected position competing brands
Anotace:
Hlavním cílem diplomová práce je definování pozic deseti automobilových značek pomocí percepčních map. Předložená práce se člení na teoretickou a praktickou část. První dvě kapitoly definují pojmy týkající se značky, brandingu, teoretickými východisky marketingového výzkumu, konkrétními metodami výzkumu značky, definicí percepčních map a lovemark konceptu. V praktické části jsou formulovány vybrané …víceAbstract:
The main goal of the master's thesis is to define the positions of ten car brands using perception maps. The presented work is divided into theoretical and practical part. The first two chapters define the concepts related to brand, branding, the theoretical basis of marketing research, specific methods of brand research, the definition of perception maps and the lovemark concept. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BULÍKOVÁ, Kristýna. Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management