Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola – Barbora Vosátková
Barbora Vosátková
Bakalářská práce
Uvedenie nového produktu spoločnosti Coca Cola
Uvedení nového produktu společnosti Coca Cola
Anotace:
Táto bakalářská práce se zaobírá problematikou uvádění nového produktu na trh České republiky společností Coca-Cola. V teoretické části jsou poskytnuté informace o marketingu a jeho oblastech. Dále je vysvětlený životní cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cílová skupina. Také je vysvětlená situační analýza a analýzy prostředí podniku. V praktické části je představená společnost Coca-Cola …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. In the theoretical part are given the information about marketing and its areas. Then tis explained the product launch and its process of introducing a new product and a target group. Moreover, the situation analysis and analysis of company’s environment is illustrated. The practical part introduces …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvádzania nového produktu na trh Českej republiky spoločnosťou Coca-Cola. V teoretickej časti sú poskytnuté informácie o marketingu a jeho oblastiach. Ďalej je vysvetlený životný cyklus produktu, proces tvorby nového produktu a cieľová skupina. Taktiež je vysvetlená situačná analýza a analýzy prostredia podniku. V praktickej časti je predstavenie spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Strategicka Analyza spolecnosti Environment Commerce CZ s.r.o.
Evelyn Bidenková -
Finanční analýza a analýza konkurenční pozice společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s.
František Dekař -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Fundamentální analýza vybrané společnosti
Dominik Doksanský -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Finanční analýza společnosti VVM-IPSO s.r.o.
Renáta Mlčáková