Reklama a jej význam pre socializáciu človeka v spoločnosti – Jana Bednárová
Jana Bednárová
Bakalářská práce
Reklama a jej význam pre socializáciu človeka v spoločnosti
Advertising and it is importace to the socialization of man in society
Abstract:
BEDNÁROVÁ, Jane: Advertising and its importance for the socialization of human beings in society. (Bachelor thesis). Bank institut Prague high school, foreign high school in Banská Bystrica. Department of law and social sciences. The head of the work: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD. Year: 2012. Number of pages: 50 Bachelor's work deals with advertising as one of the components of the communications mix …víceAbstract:
BEDNÁROVÁ, Jana: Reklama a jej význam pre socializáciu človeka v spoločnosti. (Bakalárska práca). Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra práva a spoločenských vied. Vedúci práce: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 50 Bakalárska práca sa zaoberá reklamou ako jednou zo súčastí komunikačného mixu. Poukazuje na význam reklamy pre …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ljmvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Andrej Sičák, PhD.
- Oponent: JUDr. PhDr. Róbert Jáger, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk