Bc. Jan Šimák

Bachelor's thesis

Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík

Analysis of Advertising Strategy of Children's Mark JUPÍK
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je „Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík“ pomocí dotazníkového šetření. Dále také splnění cíle, který byl pro tuto práci stanoven: „Cílem práce je analýza a následně optimalizace reklamní strategie dětské značky Jupík. V práci je popsán marketingový a komunikační mix, pozornost je také věnována reklamě a brandingu. Vysloveny jsou dvě hypotézy, které se podařilo …more
Abstract:
Subject of this thesis is "Analysis of advertising strategy of children's mark Jupík" using a questionnaire survey. Also to meet the target that was set for this thesis: "The aim of this thesis is to analyze and then optimalization of advertising strategy of children's mark Jupík". In this thesis is describe marketing mix and communications mix. Attention is also devoted to advertising and branding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2010
  • Supervisor: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
  • Reader: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management