Barbora Rektoříková

Master's thesis

Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.

The Project Focused on the Implementation of a New Marketing Communication Tool in K-Profi, spol. s r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou …more
Abstract:
The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Rektoříková, Barbora. Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing