Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o. – Barbora Rektoříková
Barbora Rektoříková
Master's thesis
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
The Project Focused on the Implementation of a New Marketing Communication Tool in K-Profi, spol. s r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve společnosti K-Profi, spol. s r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k nástrojům marketingové komunikace se zaměřením na multilevel marketing. Praktická část je rozdělena na analytickou …moreAbstract:
The thesis deals with the introduction of the new tools of marketing communication in the company K-Profi, spol. s r.o. Submitted work is divided into theoretical and practical part. In the first part of the thesis are included knowledge of the literature and Internet sites related to marketing communication tools focusing on the multilevel marketing. The practical part is divided into an analytic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REKTOŘÍKOVÁ, Barbora. \textit{Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ts0o7n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rektoříková, Barbora. Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
Pavla Mencová -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Vladimír Kašpar -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová