Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti" – Kateřina Jágerová
Kateřina Jágerová
Master's thesis
Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti"
Elementary School Teachers and Their Experience with the Approach to "Philosophy for Children"
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na zjišťování zkušeností učitelů prvního stupně základní školy s přístupem filozofie pro děti. Dále se zabývá identifikací možností začlenění filozofie pro děti ve Školních vzdělávacích programech. Empirická část práce je realizována v kvalitativním designu. Stanovených záměrů je dosaženo metodou analýzy rozhovorů s učiteli a obsahové analýzy dokumentů, konkrétně Školních vzdělávacích …moreAbstract:
The thesis is focused on discovering the primary teachers experience with the Philosophy for Children approach. Further it identifies the options to incorporate Philosophy for Children into school curricula. The empirical part has been designed as a qualitative study using the methods of interview analysis and content analysis. First, we interviewed a small sample of primary teachers, subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÁGEROVÁ, Kateřina. \textit{Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem ''Filozofie pro děti''}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ts16h1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jágerová, Kateřina. Zkušenosti učitelů prvního stupně základní školy s přístupem "Filozofie pro děti". Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Dialog jako cesta k rozvoji osobnosti dítěte
Martina ČINÁTLOVÁ -
Filozofie pro děti jako pomoc mezigeneračnímu dialogu o charakteru společnosti "dříve" a "dnes"
Václava MEDALOVÁ HŮDOVÁ -
Filozofie pro děti v rámci rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole
Michaela PLACHÁ -
Dialog s Bohem ve filozofii Jolany Polákové
Žaneta ŽURKOVÁ -
Filozofický rozměr literárního příběhu: uplatnění literárního příběhu v programu Filozofie pro děti
Lenka MACKŮ -
Filozofie pro děti jako metoda osobnostního rozvoje dítěte
Lenka Doležalová -
Facilitační nástroje pro adaptaci dětí v dětských skupinách
Adéla Štruncová -
PROFIL MANAŽERA A JEHO ROLE
Ariadna Bytešníková