Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace – Martin BŘEZINA
Martin BŘEZINA
Bakalářská práce
Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
Sport Sponsorship as an Effective Instrument of Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivností sponzoringu jako jedné ze součásti marketingové komunikace. Po úvodu do dané problematiky následuje teoretická část, která popisuje základní poznatky od definic sponzoringu, jeho dělení, přiblížení této činnosti ve sportovní oblasti a zaměření na metody používané při měření jeho efektivnosti. V praktické části dochází na konkrétní analýzu spolupráce mezi …víceAbstract:
This thesis deals with the effectiveness of sponsorship as a part of a marketing communications. The theoretical part follows after an introduction to the issue and describes the basic knowledge from the definitions of sponsorship, his division, approach this activity in sport and the attention is focused on methods for measuring effectiveness. The practical part analyzes the cooperation between companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BŘEZINA, Martin. Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje měření efektivnosti výběru daní
Šárka Fizková -
Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu
Martina Bartalová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Možnosti zvyšování efektivnosti podniku
Lucie KRÁLOVÁ -
Použití analýzy datových obalů pro hodnocení efektivnosti
Lucie Chalupová -
Použití analýzy datových obalů pro hodnocení efektivnosti
Lukáš Heinz -
Měření efektivnosti evropských zdravotních systémů a jejich připravenost na pandemii covidu-19
Lukáš Netolický -
Analýza sponzoringu jako součásti marketingové komunikace
David Kavan