Ing. Anis Habib
Bakalářská práce
Životní cyklus produktu
Product life cycle
Anotace:
Náplní mojí závěrečné práce byla analýza modelového portfolia značky Opel a analýza životního cyklu modelu střední třídy této značky s obchodním označením Insignia. Model Insignia byl vybrán z toho důvodu, že se jedná o relativně nový model značky, který nahradil v modelové nabídce výrobce dosluhující tradiční model Vectra a na evropském trhu trvale zaznamenává výrazné prodejní výsledky. Cílem práce …víceAbstract:
The purpose of my thesis is an analysis of the Opel brand product portfolio and of his midsize segment car called Insignia life cycle. Opel Insignia was choosen, because it is a relatively new model in the offer of the German carmaker, which replaced the traditional model called Vectra and it permanently records significant sales results on the european car market. The target of my bachelor work is …víceKlíčová slova
Produkt životní cyklus marketing Opel Insignia segment prodeje portfolio matice Product life cycle sales matrix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7khl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Klára ANYALAIOVÁ -
Životní cyklus projektové zakázky ve firmě EPB s.r.o.
Pavla Bedřichová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ