Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů – Sára KULHÁNKOVÁ
Sára KULHÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Factors influencing shopping behavior when buying face masks and respirators
Anotace:
V České republice se v roce 2020 vyskytl první případ nemoci SARS-CoV-2 a lidé museli začít povinně používat roušky a respirátory dle nařízení vlády. Vzrostl extrémní zájem o skoupení ochranných respiračních pomůcek, a tak se poptávka po těchto produktech rapidně zvýšila. Bakalářská práce se zaměřuje na faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů u studentů na Univerzitě …víceAbstract:
In the Czech Republic, the first case of SARS-CoV-2 occured in 2020 and people had to start using masks and respirators compulsorily according to government regulations. As extreme interest in buying protective respirátory, equipment increased, demand for these products increased rapidly. The bachelor's thesis focuses on factors that influence purchasing behaviour when buying masks and respirators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Kotrba, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULHÁNKOVÁ, Sára. \textit{Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ts7dcq/.
Jak správně citovat práci
KULHÁNKOVÁ, Sára. Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Dita Klasnová -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Tomáš Opplt