Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company – Ing. Lenka Poklopová
Ing. Lenka Poklopová
Diplomová práce
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Anotace:
Hlavním cílem práce „Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti” je provést strategickou analýzu vybrané pobočky. Teoretická část se zabývá problematikou působení nadnárodních společností a jejich poboček na lokálním trhu a teoretickým rozborem potřebných analytických metod. Praktická část je zaměřena na analýzu situace v konkrétním podniku, Smurfit Kappa Olomouc s.r.o., na rozbor problémových …víceAbstract:
The main objective of the thesis “Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company” is to carry out a strategic analysis of the selected branch. The theoretical part is concerned with the issues of the activities of multinational companies and their subsidiaries in the local market, and theoretical analysis of the necessary analytical methods. The practical part is focused on the analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s5ycf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Boyi Wang -
Implementation of the Strategic Management of a Selected Multinational Company in the Selected Country
Olena Lagosha -
Multinational Companies Headquarters and Company Performance
Meruyert Munis -
Developing the 2020 International Managers in a multinational company
Nadieshda Chavez Sosa -
Kauza Hyundai: mediální, mocenské a legislativní souvislosti vstupu nadnárodní společnosti Hyundai Motor Company do České republiky
Kateřina Trebuláková -
CorporateMetrics Methodology Application for the Market Risk Quantification in the Multinational Company
Kexin Zhang -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali