Lucie KOUTECKÁ

Diplomová práce

Prostorové origami jako didaktické prostředí v matematickém vzdělávání

Spatial of origami as a teaching environment in mathematics education
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo zjistit vhodnost zařazení prostorového origami do vyučování matematiky na prvním stupni základní školy. Tento typ origami je pro žáky poměrně náročný a na první stupeň není příliš vhodný. Pracovat s modulárním typem origami lze s malou skupinou žáků, které se učitel může dostatečně individuálně věnovat. Pokud žáci zhotoví krychli, dá se dobře využít na procvičování učiva …více
Abstract:
The target of the diploma thesis was to discover the suitability of implementation of spatial origami into mathematics in primary schools. This type of origami is quite difficult for pupils and not very appropriate at primary schools. It is possible to work with modular type of origami in a small group of pupils, where the teacher can be helpful with individuals. If students make a cube, it could be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Zveřejnit od: 27. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOUTECKÁ, Lucie. Prostorové origami jako didaktické prostředí v matematickém vzdělávání. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol