Filmové zpracování povídky, pohádky, bajky, básně nebo hudební skladby – Matěj SYSEL
Matěj SYSEL
Bakalářská práce
Filmové zpracování povídky, pohádky, bajky, básně nebo hudební skladby
Strážce majáku má příliš rád ptáky
Film processing story, fairytale, tale, poem or music song
Anotace:
Báseň strážce majáku má příliš rád ptáky od Francouzského autora Jacques Préverta zpracovaná v krátkém animovaném filmu.Abstract:
The poem Lighthouse keeper likes birds too much by French poet Jacques Prévert made in short animated movie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. akad. mal. Jiří Barta
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYSEL, Matěj. \textit{Filmové zpracování povídky, pohádky, bajky, básně nebo hudební skladby}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/tsbutk/.
Jak správně citovat práci
SYSEL, Matěj. Filmové zpracování povídky, pohádky, bajky, básně nebo hudební skladby. Plzeň, 2015. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimediální design, specializace Animovaná a interaktivní tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky na kvalitu bodového mračna pro tvorbu informačního modelu stavby v jednotlivých úrovních LOD
Nikola Bartošová -
Implementace LOD do prostředí BIM v legislativních podmínkách České republiky
Kristýna Prušková -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Využití LOD technik při vizualizaci velkých modelů
Andor Pathó -
Algoritmy změny úrovně detailu (LOD) v knihovně OpenSceneGraph
Ondřej Koukolíček -
LOD pro GPUEngine
Jan Staněk -
Implementace algoritmu LoD terénu
Přemek Radil -
Demonstrace LOD algoritmu pro renderování krajiny a planetárních povrchů
Tomáš KYJANIA