Založení cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku – Bc. Markéta PANSKÁ
Bc. Markéta PANSKÁ
Bakalářská práce
Založení cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku
The Establishment of the Travel Agency with the Spezialisation in Hiking Tourism
Anotace:
Tématem bakalářské práce byla zvolena problematika spojená se založením cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku a analýza předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu v Ledči nad Sázavou. Vedlejší cíl práce spočíval v provedení analýzy podnikatelského prostředí. Na jejím základě byly stanoveny silné a slabé stránky podniku, eventuelně příležitosti a ohrožení. Závěry analýzy vedly ke zvolení …víceAbstract:
As a topic of a bachelor work was chosen a procedure conected with an establishment of a travel agency. The aim of a project is to make a suggestion of an establishment of a travel agency with a speciliaziation in hiking tourism and an analysis of conditions needed for development of tourism in Ledeč nad Sázavou. A procedure included an analysis of an environment of a company and a view on a competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zveřejnit od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
8796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Dvořák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANSKÁ, Markéta. Založení cestovní kanceláře se zaměřením na horskou turistiku. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň
Název
Vložil
Vloženo
Práva