Kateřina Dragonová

Bakalářská práce

Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.

Specifics and analysis of B2B marketing strategy of the company Heitland a Petre, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení B2B marketingové strategie společnosti Heitland a Petre, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá podstatou marketingu, strategickým marketingovým procesem a specifiky marketingu B2B. Praktická část zahrnuje představení společnosti Heitland a Petre, její SWOT analýzu a charakterizuje stávající marketingovou strategii. Rovněž jsou zde na základě …více
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyze and evaluate B2B marketing strategy of the company Heitlend a Petre, s.r.o. The theoretical part deals with the essence of marketing, strategy marketing process and specifics of B2B marketing. The case study comprises of Heitland a Petre company overview, SWOT analysis and characterizes current marketing strategy. There are also suggestions for improvement of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26698

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod