Kateřina Dragonová

Bachelor's thesis

Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.

Specifics and analysis of B2B marketing strategy of the company Heitland a Petre, s.r.o.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení B2B marketingové strategie společnosti Heitland a Petre, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá podstatou marketingu, strategickým marketingovým procesem a specifiky marketingu B2B. Praktická část zahrnuje představení společnosti Heitland a Petre, její SWOT analýzu a charakterizuje stávající marketingovou strategii. Rovněž jsou zde na základě …more
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyze and evaluate B2B marketing strategy of the company Heitlend a Petre, s.r.o. The theoretical part deals with the essence of marketing, strategy marketing process and specifics of B2B marketing. The case study comprises of Heitland a Petre company overview, SWOT analysis and characterizes current marketing strategy. There are also suggestions for improvement of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26698