Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli – Dominika Koušová
Dominika Koušová
Bachelor's thesis
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli
Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech republic
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR je zhodnotit, zda změna ve vnímání společnosti Lidl spotřebiteli nastala. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými koncepty marketingu, maloobchodu a dotazníku. Druhá kapitula představuje společnost Lidl a její změnu strategie. Ve třetí kapitole …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech Republic is to evaluate whether the change in the perception of Lidl by the consumer occurred. Lidl is a German discount chain. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical concepts of marketing, retail and questionnaire. The second chapter presents Lidl …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2019
- Vedúci: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR
Dominika Koušová -
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Michaela Petráková -
Spoločenská zodpovednosť podniku LIDL
Boková Boková -
Logistické procesy a inovace v maloobchodě Lidl
Natálie Břichnáčová -
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková