Bc. Marika Horáčková

Diplomová práce

Aktuální výzvy českého školství pohledem středoškolských učitelů 50+

Current challenges of the Czech education system from the perspective of secondary school teachers at the age of 50+
Anotace:
Cílem této magisterské diplomové práce je zjistit, jak středoškolští učitelé věkové kategorie 50+ vnímají změny a reagují na aktuální výzvy českého školství. Práce je teoreticko – empirického charakteru. Zjištění, která jsou prezentována v empirické části této práce vychází z deseti polostrukturovaných rozhovorů s učiteli působících ve školách vyššího sekundárního stupně vzdělání. Na základě těchto …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how high school teachers in the age group 50+ perceive changes and respond to the current challenges of Czech education system. The thesis is theoretical-empirical. The findings presented in the empirical part of this thesis are based on ten semi-structured interviews with teachers working in upper secondary schools. Typology of teachers and their approach …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta