Bc. Dana Hešíková

Master's thesis

Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení

An analysis of a cultural institution visit rate and a proposal of a marketing methods for increasing it
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu návštěvnosti kulturního zařízení spolu s návrhy marketingových metod, směřujícími k jejímu zvýšení. Předmětem zájmu je městské divadlo. Hlavním podnětem při výběru tématu byla osobní studie zavedeného klasického kulturního zařízení v padesátitisícovém městě Chomutově a úvaha o možnostech jejího budoucího přežití v konkurenci s místními modernějšími a dravějšími …viac
Abstract:
This thesis deals with cultural institution attendance analysis and proposes marketing methods leading to increasing the attendance figures. A local theatre is the matter of concern. A personal study of an established classical cultural institution based in Chomutov together with speculation about its future survival in competition with more modern and stronger local or neighbouring cultural institutions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Jana Goldbergerová
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication