Matej Ďurica

Diplomová práce

Trendy v Social CRM implementované v podnikoch

Trendy v Social CRM implementované v podnicích
Anotace:
Tato diplomová práce na téma "Trendy v Social CRM implementované v podnicích" se zabývá průzkumem využití Social CRM na komunikaci a propagaci Slovenská a českých společností pomocí sociálních sítí a navržením způsobu zlepšení využití Social CRM pro společnosti, které Social CRM nepoužívají plně nebo vůbec. Sekundárním cílem této diplomové práce je vytvoření a vyhodnocení hypotéz, souvisejících s tímto …více
Abstract:
This diploma thesis on "Trends in Social CRM implemented in enterprises" deals with the survey of the use of Social CRM for communication and promotion of Slovak and Czech companies by means of social networks and proposing a way to improve the use of Social CRM for companies that do not use Social CRM in full or at all. The secondary aim of this thesis is to create and evaluate hypotheses related …více
Abstract:
Táto diplomová práca na tému „Trendy v Social CRM implementované v podnikoch“ sa zaoberá prieskumom využitia Social CRM na komunikáciu a propagáciu slovenských a českých spoločností pomocou sociálnych sietí a navrhnutím spôsobu zlepšenia využitia Social CRM pre spoločnosti, ktoré Social CRM nepoužívajú v plnej miere alebo vôbec. Sekundárnym cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie a vyhodnotenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2019
  • Vedoucí: Josef Basl
  • Oponent: Libor Gála

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76821

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie