Matej Ďurica
Master's thesis
Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Trendy v Social CRM implementované v podnicích
Abstract:
Tato diplomová práce na téma "Trendy v Social CRM implementované v podnicích" se zabývá průzkumem využití Social CRM na komunikaci a propagaci Slovenská a českých společností pomocí sociálních sítí a navržením způsobu zlepšení využití Social CRM pro společnosti, které Social CRM nepoužívají plně nebo vůbec. Sekundárním cílem této diplomové práce je vytvoření a vyhodnocení hypotéz, souvisejících s tímto …moreAbstract:
This diploma thesis on "Trends in Social CRM implemented in enterprises" deals with the survey of the use of Social CRM for communication and promotion of Slovak and Czech companies by means of social networks and proposing a way to improve the use of Social CRM for companies that do not use Social CRM in full or at all. The secondary aim of this thesis is to create and evaluate hypotheses related …moreAbstract:
Táto diplomová práca na tému „Trendy v Social CRM implementované v podnikoch“ sa zaoberá prieskumom využitia Social CRM na komunikáciu a propagáciu slovenských a českých spoločností pomocou sociálnych sietí a navrhnutím spôsobu zlepšenia využitia Social CRM pre spoločnosti, ktoré Social CRM nepoužívajú v plnej miere alebo vôbec. Sekundárnym cieľom tejto diplomovej práce je vytvorenie a vyhodnotenie …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76821
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2019
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Libor Gála
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76821
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Sociální síť
Martin Gerlašinský -
Sociální síť
Sebastián Kunec -
Vyjadřování mládeže na sociální síti
Lucia Klimeková -
Sociálna sieť Twitch ako prostriedok osobného brandingu
Michal Dupkala -
Sociálna sieť LinkedIn a jej využitie v nábore zamestnancov
Ondrej Zlocha -
Analýza profilů apod. se zaměřením na výživové hodnoty na sociálních sítích
Julius Mock -
Finanční analýza společnosti Vikartovská agrárna spoločnosť a.s.
Ivana Bohunčáková -
Stakeholderská analýza organizácie Spoločnosť X a.s.
Valentína Šušolová