Quyen Phu Thi Phan

Doctoral thesis

Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Exploring social eWOM intention in social commerce environment: Individual-level Culture Values as a Moderator
Abstract:
The growing popularity of social networking sites has made the experience of consumers on social commerce environment different from other contexts, as the consumers can share or reposted about a product or a brand. A latest version of electronic word of mouth, called social electronic word of mouth (social eWOM), has become popular for researchers and people from practice, too. Social eWOM occurs …viac
Abstract:
Rostoucí popularita stránek sociálních sítí způsobila, že spotřebitelé mají různé zkušenosti z prostředí sociální komerce. Díky sociálním sítím mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti s produktem či značkou. Word Of Mouth v nejnovější elektronické podobě (sociální eWom) je zajímavé pro výzkumné pracovníky i odborníky z praxe. Když spotřebitelé hledají na internetu informace o produktu nebo značce …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 12. 2019
  • Vedúci: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Phan, Quyen Phu Thi. Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce . Zlín, 2019. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Doctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics