Quyen Phu Thi Phan

Doctoral thesis

Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Exploring social eWOM intention in social commerce environment: Individual-level Culture Values as a Moderator
Abstract:
The growing popularity of social networking sites has made the experience of consumers on social commerce environment different from other contexts, as the consumers can share or reposted about a product or a brand. A latest version of electronic word of mouth, called social electronic word of mouth (social eWOM), has become popular for researchers and people from practice, too. Social eWOM occurs …more
Abstract:
Rostoucí popularita stránek sociálních sítí způsobila, že spotřebitelé mají různé zkušenosti z prostředí sociální komerce. Díky sociálním sítím mohou spotřebitelé sdílet své zkušenosti s produktem či značkou. Word Of Mouth v nejnovější elektronické podobě (sociální eWom) je zajímavé pro výzkumné pracovníky i odborníky z praxe. Když spotřebitelé hledají na internetu informace o produktu nebo značce …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 12. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Phan, Quyen Phu Thi. Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce . Zlín, 2019. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe