Kvalitativní zhodnocení metody na měření vazbové hierarchie u dětí – Bc. Terezie Grézlová
Bc. Terezie Grézlová
Master's thesis
Kvalitativní zhodnocení metody na měření vazbové hierarchie u dětí
Qualitative evaluation of a method measuring attachment hierarchy in children
Anotácia:
Cílem této práce bylo kvalitativní zhodnocení nově vznikající metody metody na měření vazbové hierarchie u dětí. Metoda spočívala ve vyprávění příběhů s figurkami, které děti podle svých preferencí umísťovaly na miniaturu schodů. Kvalitativní analýza na vzorku 40 dětí ve věku 4-7 let identifikovala problematické oblasti metody, které souvisí s charakteristikami vývojového období předškolního věku. …viacAbstract:
The aim of this study was a qualitative evaluation of a new method for measuring attachment hierarchy in children. The method consisted of storytelling with figures that children placed on model of stairs according to their preferences. Qualitative analysis on a sample of 40 children aged 4-7 years identified problematic areas of the method related to characteristics of the developmental period of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pocmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology