Chování spotřebitelů při nákupu potravin na internetu – Jana Chlupová
Jana Chlupová
Bakalářská práce
Chování spotřebitelů při nákupu potravin na internetu
Consumer Behavior when Buying Food online
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení podmínek nákupu potravin na internetu u generací X,Y,Z studentů vysokých škol. V rámci potravin se zaměřuje na hotová jídla. Teoretická část se zabývá jednotlivcem v procesu nákupu. Zaměřuje se na problematiku jeho nákupního chování. Následující část definuje jednotlivé generace a události, které je ovlivnily. Dále se zabývá charakteristikou služeb a kategorizací …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on evaluation conditions of buying food online by generations X,Y,Z college students. Within the food it focuses on meals. Theoretical part deals with an individual in the process of buying. It describes the issue of his shopping behavior. The following part defines individual generations and events that affected them. Another part characterizes services and categorizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Kupní chování spotřebitelů
Lucie LANDOVÁ -
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Vítězslav Joura -
Vnímání reklamy a in-store komunikace českým spotřebitelem
Adam Kozel
Název
Vložil
Vloženo
Práva