Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu – Jana Sedláčková
Jana Sedláčková
Bachelor's thesis
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
Anotácia:
: Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení reklamní strategie vybraného podniku v oboru hotelnictví a cestovního ruchu za účelem zvýšení zisku podniku a jeho zviditelněním na trhu. Hlavním cílem práce je provést marketingový výzkum, analyzovat stávající reklamní strategie a na základě výsledků navrhnout nové vhodné reklamní strategie. V teoretické části jsou definovány marketingové, komunikační a reklamní …viacAbstract:
This thesis focuses on improving advertising strategy of chosen company in the hotel and turism industry in order to increase company profitability and visibility in the marketplace. The main goal is to make marketing research, analyze existing advertising strategy and based on its results propose a suitable new advertising strategy. The theoretical part defines marketing and communication strategies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ttg643/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
Kateřina Niklová -
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Tereza Ranochová -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Návrh reklamní strategie pro daný podnik
Dominika Paskerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Alžběta Chrobáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
30. 4. 2017