Bc. Klára Juříčková

Master's thesis

Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy

Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy“ je analýza preferencí spotřebitelů při nákupu odličovacích tampónů. Cílem je identifikovat klíčové vlastnosti produktu, které spotřebitelé zvažují při koupi odličovacích tampónů. Na základě těchto poznatků je navrženo doporučení pro nový výrobek. K tomuto byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda …viac
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of Customers’ Preferences Using Conjoint Analysis” is analysis of the consumer’s preferences in the process of buying the make-up removal pads. The aim of the thesis is to identify the key features of product which consumers consider when they are buying the make-up removal pads. On the basis of the findings the recommendations are suggested. For this purpose …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Holubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management