Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy – Bc. Klára Juříčková
Bc. Klára Juříčková
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy“ je analýza preferencí spotřebitelů při nákupu odličovacích tampónů. Cílem je identifikovat klíčové vlastnosti produktu, které spotřebitelé zvažují při koupi odličovacích tampónů. Na základě těchto poznatků je navrženo doporučení pro nový výrobek. K tomuto byl využit kvantitativní marketingový výzkum, konkrétně metoda …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Analysis of Customers’ Preferences Using Conjoint Analysis” is analysis of the consumer’s preferences in the process of buying the make-up removal pads. The aim of the thesis is to identify the key features of product which consumers consider when they are buying the make-up removal pads. On the basis of the findings the recommendations are suggested. For this purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c2xfm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Holubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behaviour in the market of beauty products
Eva Sukeníková -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analýza preferencí zákazníků
Jana Smejkalová -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Optimalizace struktury prodejního týmu firmy na trhu drogistického zboží
Radka Ratajová