Irena SINGOLOVÁ

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně

Customer relationship management in the Czech insurance company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Česká pojišťovna. Cílem bakalářské práce je analýza vztahů zákazníků s Českou pojišťovnou. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojišťovnictví a řízení vztahů se zákazníky. Praktickou část tvoří SWOT analýza ČP a dotazníkové šetření, které se zabývá všemi možnými vztahy mezi zákazníkem a pojišťovnou. Následně je provedeno vyhodnocení …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with customers´relationship at Ceska pojistovna. Goal of this thesis is analysis of customer relationship with Ceska pojistovna. Theoretical part contains characteristics of insurance and customer relationship. Practical part consists of SWOT analysis and survey focused on relationship between customer and insurance company. It´s followed by evaluation of local conditions and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Pilný, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SINGOLOVÁ, Irena. Řízení vztahů se zákazníky v České pojišťovně. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická