PaedDr. Martina Šipošová, Ph.D.

Disertační práce

Otázky učiteľa a reakcie žiakov vo vyučovaní anglického jazyka

Teacher’s Questions and Students’ Responses in the EFL Classroom
Abstract:
Dissertation deals with teacher’s questions in the EFL classrooms in the third grades of Žilina grammar schools. The author introduces various taxonomies of questions and question functions in the context of EFL teaching-learning whose substantial goal is the development of students’ communicative competence as well as all four language skills. Speaking skill is a typical productive skills, which is …více
Abstract:
Dizertačná práca komplexne spracúva problematiku učiteľom kladených otázok vo vyučovaní anglického jazyka v tretích ročníkoch gymnázií Žilinského kraja. Autorka predstavuje viaceré taxonómie otázok a ich funkcie v kontexte špecifík cudzojazyčnej edukácie, ktorej primárnym cieľom je rozvoj celkovej komunikatívnej kompetencie žiaka ako aj štyroch rečových zručností. Zručnosť hovorenia je typickou produktívnou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
  • Vedoucí: doc. Zuzana Straková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Eva Homolová, Ph.D., doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika

Práce na příbuzné téma