Trh minipivovarů v České republice – Bc. Alena KOPOVÁ
Bc. Alena KOPOVÁ
Diplomová práce
Trh minipivovarů v České republice
Microbrewery market in the Czech republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá trhem minipivovarů v České republice. Hlavním cílem je provedení analýzy trhu minipivovarů v ČR se zaměřením na určení charakteristik odvětví a hlavních specifik tohoto typu podnikání. Z tohoto cíle byly odvozeny dílčí cíle zaměřené na mikrookolí podniku, marketingové nástroje a vliv koronaviru na minipivovary. Praktická část vychází z literární rešerše, která obsahuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the market of microbreweries in the Czech Republic. The main goal is to analyse the market of microbreweries in the Czech Republic with a focus on determining the characteristics of the industry and the main specifics of this type of business. From this goal, sub-goals focused on the company's micro-environment, marketing tools and the influence of coronavirus on microbreweries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Pech, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPOVÁ, Alena. Trh minipivovarů v České republice. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Manažment a marketing veľkej športovnej akcie
Katarína Kubáňová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis
Název
Vložil
Vloženo
Práva