Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data – Ondřej Sokol
Ondřej Sokol
Doctoral thesis
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Analýza klientské a produktové báze: Specifika maloobchodních transakčních dat
Abstract:
Každá transakce v maloobchodě musí být zaznamenána, což pro obchodní řetězce znamená tisíce až miliony řádků transakčních dat každý den. Automatické zpracování těchto dat je zásadní pro konkurenceschopnost firmy, a tak roste důležitost jejich efektivního zpracování pomocí tzv. data driven metod, při nichž se minimalizuje osobní přístup analytika ve prospěch maximální automatizace.Metody vycházejí z …moreAbstract:
Every retail transaction must be recorded. This means thousands to millions of transaction data rows per day for retail chains. Automatic processing of this data is crucial for the company's competitiveness. The importance of efficient processing using data driven methods -- which minimize the analyst's personal opinion in order to maximize automation -- is increasing. The proposed methods are based …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79148
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2020
- Supervisor: Michal Černý
- Reader: Jaromír Kukal, Přemysl Šůcha
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79148
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Business intelligence application in online retail
Petr Haloun -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica