Marketingový projekt na Instagramu v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na rusky mluvící uživatele – Anastasia Kobzareva
Anastasia Kobzareva
Diplomová práce
Marketingový projekt na Instagramu v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na rusky mluvící uživatele
Marketing project on Instagram in the travel industry field focused on Russian-speaking users
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovém využitím mobilní aplikace Instagram s důrazem na osobní blogy a projektovém pohledem na jejich řízení. Cílem práce je nalezení funkční strategie pro úspěšné a nejvýhodnější vedení cestovního projektu na Instagramu zaměřenému hlavně na rusky mluvící uživatele této sociální sítě. Praktická část je věnovaná sestavení strategie pro osobní cestovní blogy na Instagramu …víceAbstract:
This thesis is focused on the marketing use of the mobile application Instagram with an emphasis on personal blogs and the approach of project management view on them. The aim of the thesis is to find a functional strategy for successful managing of Instagram travel project focused mainly on Russian speaking users of this social network. The practical part is devoted to building a strategy for personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Radim Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská -
Časopis postavený na Instagramu
Alina Tsitova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin