Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies – Anastasia Deryabina
Anastasia Deryabina
Bakalářská práce
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Umělá inteligence pro marketing a rozvoj retailových společností
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na analýzu role umělé inteligence v marketingu a rozvoji maloobchodních společností. Hlavním cílem je povzbudit maloobchodníky, aby zvýšili využívání UI v marketingových strategiích, což by usnadnilo růst společností. Byly vzneseny čtyři výzkumné otázky - jakou roli hraje UI v marketingu, jak může implementace nástrojů UI přispět k marketingu a rozvoji, jaké předpoklady je třeba …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the role of Artificial Intelligence in marketing and development of retail companies. The main objective is to encourage retailers to increase the usage of AI in marketing strategies, which would facilitate companies’ growth. Four research questions were raised - what role AI plays in marketing, how the implementation of AI tools can contribute to marketing and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Technology and corporate governance – artificial intelligence, blockchain and crypto
Kristian Pekar -
Anthropomorphization of Artificial Intelligence Story of Science and Religion
Tomáš Kopeček -
To what extent can originality and authorship be defined with the interference of Artificial Intelligence?
Gayoun Ji -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Využití umělé inteligence (AI) v oblasti řízení lidských zdrojů v odvětví výrobních podniků.
Šimon Kusý