Analýza marketingových aktivit města – Lenka Kubíčková
Lenka Kubíčková
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit města
The Analysis of Municipal Marketing Activities
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingových aktivit města Havířov a identifikovat problémové oblasti města. V teoretické jsem se zaměřila na určení prostředí města Havířov a nastínila problematiku marketingového mixu města, který následně uplatním v části praktické. Bylo důležité zjistit, jaké je mínění obyvatel města o dané problematice. Proto jsem v rámci praktické části …víceAbstract:
The aim of my thesis was to analyze the current state of marketing activities of the city Havířov and identify problem areas in this city. I focus on the description of the city Havířov in theoretical part and specify the marketing mix of the city applied then in practical part. It was important to find out what is opinion of inhabitants. Therefore I realized the marketing research through personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73144
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović