Analysis of Mission Point Resort's Operations - a Case Study – Anna Břenková
Anna Břenková
Bakalářská práce
Analysis of Mission Point Resort's Operations - a Case Study
Analysis of Mission Point Resort's Operations - a Case Study
Anotace:
BŘENKOVÁ, Anna. Analysis of Mission Point Resort's Operations - Case study. [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague. 2013. 50 pages. The study was intended to identify aspects in need of improvement and consequently, propose recommendations for Mission Point Resort. Several objectives have been established in order to answer two research questions. First: does …víceAbstract:
BŘENKOVÁ, Anna. Analysis of Mission Point Resort's Operations - Case study. [Bachelor dissertation] Institute of Hospitality Management in Prague. Prague. 2013. 50 pages. The study was intended to identify aspects in need of improvement and consequently, propose recommendations for Mission Point Resort. Several objectives have been established in order to answer two research questions. First: does …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10991/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: M.A. Donna Dvorak
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘENKOVÁ, Anna. \textit{Analysis of Mission Point Resort's Operations - a Case Study}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tv3gec/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Value perception: managing and measuring value from the project and product management perspective
Ergys Kosovrasti -
Practical differences in business valuation using the market value, value in use and the value for price negotiations
Michal Vlček -
Value gap v hudebním streamingu
Anežka Pokorná -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze -
Návrh Customer Value pre start-up
Bandurčinová Bandurčinová -
Loan to value ratio jako nástroj k zajištění makroekonomické stability
Matouš Vojtek -
Customers Classification using Recency Frequency, Monetary value (RFM), and K-means clustering algorithm
Mark Azietaku