Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Dávid Stirber
Bc. Dávid Stirber
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci
New trends in marketing communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci, s užším zaměřením na jeden z trendů, jímž je guerilla marketing. V úvodu teoretické části jsou nejprve popsány nové trendy v marketingové komunikaci. Poté se práce zaměřuje na charakteristiku vybraného trendu, guerilla marketing. V aplikační části je nejprve charakterizována vybraná společnost COTY a kosmetická značka adidas, a …viacAbstract:
This thesis deals with new trends in marketing communication with a narrower focus on one of them, which is guerilla marketing. There are described new trends in marketing communication in the beginning of the theoretical part. Then, the thesis focuses on the characteristics of the selected trend guerilla marketing. In the application part is initially characterized selected enterprise Coty and cosmetic …viacKľúčové slová
Ambientní média guerilla gardening guerillová kampaň guerillová komunikace guerilla marketing mobilní marketing nové trendy v marketingové komunikaci product placement návrh kampaně virální marketing Word-of-Mouth Ambient media campaign proposal guerilla campaign guerilla communication mobile marketing new trends in marketing communication viral marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/owi8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda